Looking For Anything Specific?

נסראללה בוכה / חסן נסראללה - Lavis / נסראללה התייחס גם להתפטרותו הפתאומית של ראש ממשלת לבנון, שממשיכה להכות גלים.

נסראללה בוכה / חסן נסראללה - Lavis / נסראללה התייחס גם להתפטרותו הפתאומית של ראש ממשלת לבנון, שממשיכה להכות גלים.. נסראללה, שנשא אמש כמדי שנה נאום בנושא יום העאשוראא, נשבר לפתע כשהחל לדבר על האימאם חוסיין. במהלך הנאום, בעודו מזכיר את דברי החכמים השיעים, פרץ נסראללה בבכי והלהיב את הנוכחים. ועל זה נלמד בבית הספר היסודי המונח הספרותי האנשה. למרות ההפגנות בכיכרות, והדברים החריפים על שר הביטחון וממשלת ישראל בכנסת, ואפילו דבריו של וליד חמיס, סגן ראש העיר היקר. היא תמיד שמחה היא תמיד מחייכת היא תמיד חזקה היא לעולם לא נשברת.

אני לא נמנית עם אלו הפוטרים את נסראללה מאחריותו לפשעים שהוא מבצע. כשרואים את חסן נסראללה בוכה, יש פה אנשים שזה כואב להם. בהתייחסו לרצח העם הנעשה בסוריה, אמר נסראללה כי הוא תומך בהפסקת האש והדגיש כי זו האמונה שלו והדת שלו: הוא מכנה את האדמה הזאת כאדמה שלו. ואני תובעת ממנה דין וחשבון על אחריותה לעסק.

103FM - עדן פינס
103FM - עדן פינס from 103fm.maariv.co.il
בהתחלה כשמקריאים את השם הבטן מתכווצת, אח״כ כשמקרינים את התמונה הלב בוכה וכשמציינים את התאריך בו נפלו ושם המבצע/מלחמה: עצוב, בוכה ומבקש עזרה, לבוש בגדים מרופטים, ערום,רעב. העיתונאי הטורקי הבכיר מאטא סוטאקלו אף הוא דיווח כי מצבו של מכל חיזבאללה קשה, כמו גם כלי התקשורת mepa. שר הביטחון אביגדור ליברמן התייחס היום לאיומיו של מזכל חיזבאללה חסן נסראללה ולפיהם על ישראל לספור עד מיליון לפני שהיא בוחרת לפתוח מולה חזית. זו תחילת הגאולה, אמר נסראללה. בסביבת נסראללה טוענים כי מקור הפרסומים בחוגים המתנגדים לחיזבאללה ובישראל. בהתייחסו לרצח העם הנעשה בסוריה, אמר נסראללה כי הוא תומך בהפסקת האש והדגיש כי זו האמונה שלו והדת שלו: למרות ההפגנות בכיכרות, והדברים החריפים על שר הביטחון וממשלת ישראל בכנסת, ואפילו דבריו של וליד חמיס, סגן ראש העיר היקר.

סירובו של נסראללה לקבל את הפסקת האש שמציע האום רק מעיד על כוונותיו האמיתיות.

חיזבאללה ניצח כוחות שמומנו עי כל. חיזבאללה תומך בכל הפסקת אש ובעד כל מהלך שיעצור את שפיכות הדמים. מה שקרה באזור בשנים האחרונות הוא נס. במצבים אלו אני ממליצה לחולם לקיים תפילה לנפטר,לתרום תרומה עש הנפטר,סעודה על. ועל זה נלמד בבית הספר היסודי המונח הספרותי האנשה. למרות ההפגנות בכיכרות, והדברים החריפים על שר הביטחון וממשלת ישראל בכנסת, ואפילו דבריו של וליד חמיס, סגן ראש העיר היקר. حسن نصر الله عبد الكريم نصر الله, תעתיק מדויק: השחרור בשנת 2000 היה הבסיס לזמן הניצחונות. בהתחלה כשמקריאים את השם הבטן מתכווצת, אח״כ כשמקרינים את התמונה הלב בוכה וכשמציינים את התאריך בו נפלו ושם המבצע/מלחמה: לכן, אם התינוק בוכה ועבר פרק זמן זה מהאכלה הקודמת, סביר להניח. בנאום ניצחון מיוחד ששודר הלילה טען נסראללה כי נתניהו והבכירים הישראלים הם אלו שבוכים על המפלה של עוד מדברי נסראללה בנאום הניצחון: מי זה אל חוסיין אבו עבדאללה? נסראללה אמר כי ראש הממשלה בנימין נתניהו בוכה על הפסד דאעש וכי מה שהעניקו הקיצוניים האלו לישראל לא ניתן לה כבר עשורים נסראללה המשיך להזכיר את המבצע המוצלח של ארגונו ושל צבא לבנון.

אני לא נמנית עם אלו הפוטרים את נסראללה מאחריותו לפשעים שהוא מבצע. נסראללה בוכה כמו ילדה (נקרא 784 פעמים). אינני בוכה אף פעם, גיבור אני, לא בכיין! 3 נעצרו, הבלם היה מושבת במשך חודש. הוא התפטר לאחר שהוזהר מהתנקשות בחייו בזמן הקרוב (בעולם) היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר השבת.

Mcflurry: חסן נסראללה נאום
Mcflurry: חסן נסראללה נאום from images.maariv.co.il
חיזבאללה תומך בכל הפסקת אש ובעד כל מהלך שיעצור את שפיכות הדמים. ואני תובעת ממנה דין וחשבון על אחריותה לעסק. השחרור בשנת 2000 היה הבסיס לזמן הניצחונות. משדרים ברדיו של חיזבאללה חמש פעמים ביום קליפ של נסראללה ובו נאמר שישראל היא ישות לא חוקית, לא לגיטימית ואין לה עתיד על אדמתנו. נסראללה התייחס גם להתפטרותו הפתאומית של ראש ממשלת לבנון, שממשיכה להכות גלים. حسن نصر الله عبد الكريم نصر الله, תעתיק מדויק: היא בוכה בלילות לבדה ואין לה איש שיחזיק את ידה וירגיש עד כמה היא פגועה עד כמה היא טובה והזמן לא יעשה את שלו לבדו. נורית אכלה התפוח, הפרח זרקה בחצר והלכה לשחק עם ילד אחר.

קסניה סבטלובה משחזרת כיצד הסתננה למעוז חזבאללה בלבנון.

הרשימה הזאת מתייחסת לממשלת ישראל משום שאני אזרחיתה. היום קרא מזכל חזבאללה לבני העדה השיעית לבל יפגעו בגופם במהלך. זו תחילת הגאולה, אמר נסראללה. שר הביטחון אביגדור ליברמן התייחס היום לאיומיו של מזכל חיזבאללה חסן נסראללה ולפיהם על ישראל לספור עד מיליון לפני שהיא בוחרת לפתוח מולה חזית. הוא התפטר לאחר שהוזהר מהתנקשות בחייו בזמן הקרוב (בעולם) היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר השבת. 3 נעצרו, הבלם היה מושבת במשך חודש. ואני תובעת ממנה דין וחשבון על אחריותה לעסק. حسن نصر الله عبد الكريم نصر الله, תעתיק מדויק: עצוב, בוכה ומבקש עזרה, לבוש בגדים מרופטים, ערום,רעב. בנאום ניצחון מיוחד ששודר הלילה טען נסראללה כי נתניהו והבכירים הישראלים הם אלו שבוכים על המפלה של עוד מדברי נסראללה בנאום הניצחון: לדברי ליברמן, אני ממליץ לנסראללה להישאר בבונקר. למרות ההפגנות בכיכרות, והדברים החריפים על שר הביטחון וממשלת ישראל בכנסת, ואפילו דבריו של וליד חמיס, סגן ראש העיר היקר. נורית אכלה התפוח, הפרח זרקה בחצר והלכה לשחק עם ילד אחר.

למרות ההפגנות בכיכרות, והדברים החריפים על שר הביטחון וממשלת ישראל בכנסת, ואפילו דבריו של וליד חמיס, סגן ראש העיר היקר. מדוע הכריז חסן נסראללה על 'ניצחון אלוקי' על חורבות הרובע השיעי בתום מלחמת לבנון השנייה. עצוב, בוכה ומבקש עזרה, לבוש בגדים מרופטים, ערום,רעב. בנאום ניצחון מיוחד ששודר הלילה טען נסראללה כי נתניהו והבכירים הישראלים הם אלו שבוכים על המפלה של עוד מדברי נסראללה בנאום הניצחון: מי זה אל חוסיין אבו עבדאללה?

Mcflurry: חסן נסראללה נאום
Mcflurry: חסן נסראללה נאום from images.maariv.co.il
השחרור בשנת 2000 היה הבסיס לזמן הניצחונות. בוכה בלילות / חגי ציבולסקי. סירובו של נסראללה לקבל את הפסקת האש שמציע האום רק מעיד על כוונותיו האמיתיות. לכן, אם התינוק בוכה ועבר פרק זמן זה מהאכלה הקודמת, סביר להניח. חיזבאללה תומך בכל הפסקת אש ובעד כל מהלך שיעצור את שפיכות הדמים. היא בוכה בלילות לבדה ואין לה איש שיחזיק את ידה וירגיש עד כמה היא פגועה עד כמה היא טובה והזמן לא יעשה את שלו לבדו. למרות ההפגנות בכיכרות, והדברים החריפים על שר הביטחון וממשלת ישראל בכנסת, ואפילו דבריו של וליד חמיס, סגן ראש העיר היקר. זו תחילת הגאולה, אמר נסראללה.

לכן, אם התינוק בוכה ועבר פרק זמן זה מהאכלה הקודמת, סביר להניח.

עצוב, בוכה ומבקש עזרה, לבוש בגדים מרופטים, ערום,רעב. סוריה ואוסטיה הדרומית דנו בחיזוק היחסים הפרלמנטריים. זו תחילת הגאולה, אמר נסראללה. מדוע הכריז חסן נסראללה על 'ניצחון אלוקי' על חורבות הרובע השיעי בתום מלחמת לבנון השנייה. בהתחלה כשמקריאים את השם הבטן מתכווצת, אח״כ כשמקרינים את התמונה הלב בוכה וכשמציינים את התאריך בו נפלו ושם המבצע/מלחמה: היא תמיד שמחה היא תמיד מחייכת היא תמיד חזקה היא לעולם לא נשברת. עוד מעט הקרן החדשה תתרים כסף גם את עבורו, כי איראן במשבר כלכלי ולא יכולה לתמוך בחיזבאללה. הוא התפטר לאחר שהוזהר מהתנקשות בחייו בזמן הקרוב (בעולם) היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר השבת. שמועות על הידרדרות במצבו של נסראללה החלו בעקבות נאומו בשבוע שעבר שבו נראה חיוור, הרבה להשתעל ונראה סובל מקשיי נשימה. פלסטין מבחינתו היא אדמה אסלאמית והמקום. מה שקרה באזור בשנים האחרונות הוא נס. היא בוכה בלילות לבדה ואין לה איש שיחזיק את ידה וירגיש עד כמה היא פגועה עד כמה היא טובה והזמן לא יעשה את שלו לבדו. על עקבים במזרח התיכון, ספרה החדש של חברת הכנסת לשעבר והעיתונאית קסניה סבטלובה, מסכם את מסעותיה בין מדינות אויב, במסווה של כתבת.

ועל זה נלמד בבית הספר היסודי המונח הספרותי האנשה נסראללה. ואני תובעת ממנה דין וחשבון על אחריותה לעסק.

Posting Komentar

0 Komentar